Nedan hittar du alla våra lediga tjänster just nu. Om du hittar något som passar, skicka in en ansökan idag!
Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi Kundservicemedarbetare till vårt kontor i Linköping där du kommer att representera vår kund SL eller Axfood. Här levererar vi den bästa kundservicen genom samtal, chatt och mejl.
Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas. Via vår Karriärtrappa får du möjlighet att avancera och klättra i rollen som Kundservicemedarbetare.
✓ Roll: Kundservicemedarbetare
✓ Arbetsort: Linköping
✓ Omfattning: 100%
✓ Lön: Enligt kollektivavtal
✓ Startdatum: SL 13 Februari, Axfood 20 Februari. Anställningen startar med en utbildning på 12 dagar för SL och 7 dagar för Axfood mellan kl: 08.00-16.45
✓ Arbetstider: Arbetstiderna är förlagda inom kundtjänstens öppettider som är SL måndag-söndag 06.00-23.00 och Axfood: Måndag-fredag 08:00-22:00, lördagar 08:00-18:00 och söndagar 10:00-22:00 Vi jobbar med intervallscheman och arbetstiderna kan komma att ändras.
✓ Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning
Bra förmåner: Friskvårdsbidrag, Massage på arbetstid, Förmåner kopplade till Karriärtrappan
Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur
Trygghet i form av: Stöttande och coachande ledare, Kollektivavtal, Tydliga förväntningar
Utvecklande karriär: Bli expert inom kundservice, Tydliga mål, utvecklingsmöjligheter
Som Kundservicemedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa SL:s kunder med att lösa deras tekniska problem. På SL:s kundservice hjälper du till med reseplanering, borttappade föremål och annat som kan uppstå på tunnelbanan, bussen och pendeln. Du kommer att hantera både nya och befintliga kunder, där du hela tiden strävar efter att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl.
Som Kundservicemedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa Axfoods Medias kunder med att lösa deras tekniska problem. Här får du arbeta med deras varumärken Willys, Hemköp, Middagsfrid och Mat.se. Du kommer att hantera både nya och befintliga kunder, där du hela tiden strävar efter att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl.
Axfood strävar mot att ge det bästa bemötandet i branschen och uppmuntrar proaktiva medarbetare. Det är därför positivt om du är nytänkande och vill vara en del i att utveckla deras tjänster. Om du är proaktiv finns det möjlighet att arbeta med backoffice-uppgifter. Du arbetar aktivt med att ge professionell och snabb service där du alltid ger det lilla extra i kundbemötandet och vill leverera en kundupplevelse i världsklass!
Utöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt, enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer.
Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: helena.mattsson@releasy.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.
Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi Kundservicemedarbetare till vårt kontor i Linköping där du kommer att representera vår kund Telia.
Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas.
Snabbfakta
✓ Roll: Kundservicemedarbetare
✓ Arbetsort: Linköping
✓ Omfattning: 75-100%
✓ Lön: En fast ingångsgrundlön enligt kollektivavtal + provision
✓ Startdatum: 2 Mars. Anställningen startar med en utbildning på 36 dagar mellan kl 8:00-16:45
✓ Arbetstider: Rollen innebär varierande arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
✓ Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning
Vi erbjuder dig
Bra förmåner: Friskvårdsbidrag, Massage på arbetstid, Förmåner kopplade till Karriärtrappan
Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur
Trygghet i form av: Stöttande och coachande ledare, Kollektivavtal, Tydliga förväntningar
Utvecklande karriär: Bli expert inom kundservice, Tydliga mål, Utvecklingsmöjligheter
Dina arbetsuppgifter
Anställningen börjar med en en sju veckor lång utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.
Din profil
Personliga egenskaper
Ansökan
Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: jennifer.pettersson@releasy.se
Urvalsprocessen
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.
Releasy har varit etablerade i Linköping sedan 1984 men bolaget fick sitt namn 2008 då det köptes ut från Addici AB. Idag är vi cirka 480 medarbetare i Linköping.
Kunder till Releasy är välkända företag inom ett flertal branscher. Hos oss i Linköping får du möjlighet att jobba med spännande uppdrag för bland annat Telia, SL, Dagens Nyheter, Expressen, Willys, Hemköp, Färdtjänst.
Här erbjuds du en rolig arbetsplats som värnar om kvalitet, teamkänsla och arbetsglädje!
✓ Förmåner och bonusar kopplat till Karriärtrappan
✓ Massage på arbetstid
✓ Rabatter mm.
✓ Kollektivavtal
✓ Pensionssparande
✓ Stöttande chefer
✓ Digital idélåda
✓ Högt i tak
✓ Pulsmätningar
✓ Gemensamma mål
✓ Hög teamkänsla
✓ Personalaktiviteter
✓ Bred erfarenhet inom olika uppdrag
✓ Coachning och feedback
✓ Utbildningar via Releasy Academy
✓ Bli expert inom kundservice
✓ Kompetensutveckling
✓ Meriterande arbetslivserfarenhet
Hos Releasy finns det stora utvecklingsmöjligheter och vi uppmuntrar anställda till att växa inom bolaget. Många inom bolaget som idag sitter i ledande befattningar har själva börjat sin karriär som kundservicemedarbetare (eller ”Agenter” som vi också kallar det inom Releasy). Vi ser det som ett kraftfullt verktyg att premiera duktiga medarbetare för att behålla dem inom bolaget.
Karriärtrappa
Hos Releasy finns det en Karriärtrappa som består utav fem steg. Varje steg innehåller tydliga mål, utbildningar och olika förmåner. Genom Karriärtrappan blir det tydligt för kundservicemedarbetarna vad som förväntas, och vad de kan förvänta sig, i varje steg. Vi på Releasy tycker att om en medarbetare gör ett bra jobb ska uppmärksammas och belönas, vilket är precis det som Karriärtrappan bygger på.
Vi använder cookies för att anpassa innehåll och annonser, för att tillhandahålla funktioner för sociala medier och för att analysera vår trafik. Vi delar också information om din användning av vår webbplats med våra sociala medier, reklam- och analyspartners som kan kombinera den med annan information som du har lämnat till dem eller som de har samlat in från din användning av deras tjänster.
Namn | Beskrivning |
---|---|
_wbCookiePermissions
Workbuster
6 månader
|
Nödvändig cookie, denna cookie sätts när en användare accepterar Cookie policy. Den sparar dina cookie preferenser. |
language / language.sig
Workbuster
Session
|
Preferenscookie, denna cookie låter oss komma ihåg dina språkinställningar när du navigerar genom webbplatsen. |
position_ref
Workbuster
7 dagar
|
Statistikcookie, denna cookie låter oss komma ihåg vilken sida som hänvisade dig till oss. |
global_ref
Workbuster
7 dagar
|
Statistikcookie, denna cookie låter oss komma ihåg vilken sida som hänvisade dig till oss. |
_ga, _gid, _gat_workbuster
Google
6 månader
|
Statistikcookies, dessa cookies låter oss förstå hur du navigerar genom webbplatsen. |
_fa, usida, sb, datr, wd
Facebook
7 dagar
|
Marknadsföringscookies, dessa cookies låter oss förstå våra besökare bättre. |
Vi använder cookies för att anpassa innehåll och annonser, för att tillhandahålla funktioner för sociala medier och för att analysera vår trafik.