Lediga tjänster

Nedan hittar du alla våra lediga tjänster just nu. Om du hittar något som passar, skicka in en ansökan idag!

Kundservicemedarbetare till Telia - Uppstart 16 februari 2023

Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi Kundservicemedarbetare till vårt kontor i Barcelona där du kommer att representera vår kund Telia.

Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas. Via vår Karriärtrappa får du möjlighet att avancera och klättra i rollen som Kundservicemedarbetare.

 Snabbfakta

✓ Roll: Kundservicemedarbetare
✓ Arbetsort: Barcelona
✓ Omfattning: 100%
✓ Lön: Enligt spanskt kollektivavtal + provision och andra bonusar
✓ Startdatum: 16 februari. Anställningen startar med en utbildning på 17 dagar mellan kl 09.00-17.30 
✓ Arbetstider: Rollen innebär varierande arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
✓ Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 1 månads provanställning

Vi erbjuder dig

 Bra förmåner: Massage på arbetstid, Förmåner kopplade till Karriärtrappan, Gratis spansk undervisning, Förmånligt pris på gymmet i området. 

Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur

Trygghet i form av: Stöttande och coachande ledare, Kollektivavtal, Tydliga förväntningar

Utvecklande karriär: Bli expert inom kundservice, Tydliga mål, Utvecklingsmöjligheter

Dina arbetsuppgifter

I rollen som kundtjänstmedarbetare för Telia är du ansiktet utåt för ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen. Du kommer arbeta med Telias privata kunder med fokus på service, support och merförsäljning. Kontakten sker via inkommande trafik genom telefon, chatt och mejl.

Du kommer att hantera både nya och befintliga kunder, där du hela tiden strävar efter att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen. Du kommer få hjälpa till med service, administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang. Det kan även handla om att supportera och felsöka en tjänst som kunden har problem med. Oavsett vilken typ av ärende du hanterar så ser du alltid till att säkerställa att kunden har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna just för dem.

Initialt erbjuds du en sju veckor lång utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.

Din profil

  • Har fyllt 18 år
  • Har en gymnasieexamen
  • Kan tala svenska och engelska flytande
  • Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
  • Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller ett stort intresse av att arbeta med människor
  • Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom försäljning

Utöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt, enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer. 

Ansökan

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. 

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer. 

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: maria.us@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.

Ansök senast 2023-02-10
Customer Service

Barcelona

Kontoret i Barcelona ligger i centralt och havsnära i World Trade Centers lokaler. Kontoret öppnade 2016 med cirka 30 anställda och idag är vi cirka 140 medarbetare i Barcelona. 

Kunder till Releasy är välkända företag inom ett flertal branscher och här i Barcelona får du möjlighet att jobba med spännande uppdrag för Telia. Vi har olika kompetensinriktningar; Save Desk för den som verkligen brinner för kommunikation, Support för olika bredbands och TV-lösningar samt en kompetens som blandar Sälj och Support.

Här erbjuds du en rolig arbetsplats som värnar om kvalitet, teamkänsla och arbetsglädje!

Därför ska du jobba hos oss

Bra personalförmåner

✓ Förmåner och bonusar kopplat till Karriärtrappan
✓ Massage på arbetstid
✓ Rabatter mm.

En trygg anställning

✓ Kollektivavtal
✓ Pensionssparande
✓ Stöttande chefer

Stor påverkan inom bolaget

✓ Digital idélåda
✓ Högt i tak
✓ Pulsmätningar

Rolig arbetsplats

✓ Gemensamma mål
✓ Hög teamkänsla
✓ Personalaktiviteter

Utvecklingsmöjligheter

✓ Bred erfarenhet inom olika uppdrag
✓ Coachning och feedback
✓ Utbildningar via Releasy Academy

Värdefull kunskap

✓ Bli expert inom kundservice
✓ Kompetensutveckling
✓ Meriterande arbetslivserfarenhet

Stora utvecklingsmöjligheter

Hos Releasy finns det stora utvecklingsmöjligheter och vi uppmuntrar anställda till att växa inom bolaget. Många inom bolaget som idag sitter i ledande befattningar har själva börjat sin karriär som kundservicemedarbetare (eller ”Agenter” som vi också kallar det inom Releasy). Vi ser det som ett kraftfullt verktyg att premiera duktiga medarbetare för att behålla dem inom bolaget.

Karriärtrappa

Hos Releasy finns det en Karriärtrappa som består utav fem steg. Varje steg innehåller tydliga mål, utbildningar och olika förmåner. Genom Karriärtrappan blir det tydligt för kundservicemedarbetarna vad som förväntas, och vad de kan förvänta sig, i varje steg. Vi på Releasy tycker att om en medarbetare gör ett bra jobb ska uppmärksammas och belönas, vilket är precis det som Karriärtrappan bygger på.

Hittar du inte det du söker?

Du kan alltid göra en spontanansökan!

Stories

Att utvecklas och göra karriär med bara gymnasieutbildning

Läs mer

Läs om Gabriels fantastiska karriärresa på Releasy!

Läs mer

Från Kundservicemedarbetare till Gruppchef

Läs mer

Vad innebär jobbet som Rekryterare & Onboarder?

Läs mer